AndrzejR2 AndrzejR2
315
BLOG

Jeżeli nie głosujesz na kualicję, to 30 XI zagłosuj w domu

AndrzejR2 AndrzejR2 Polityka Obserwuj notkę 10

Zagłosuj do kibla i spuść wodę. Efekt będzie taki sam jakbyś poszedł do urny leśnych dziadków. W moim mieście będzie druga tura wyborów na Prezydenta Miasta. Ja zagłosuję w domu. Ściągnę z Internetu i wydrukuję wzór karty do głosowania, postawię znak X przy nazwisku wybranego kandydata, wrzucę kartę do głosowania do kibla i spuszczę wodę. Może nawet sfilmuję ten doniosły akt wyborczy i zamieszczę na YT. I nie chodzi mi o żaden protest. Po prostu nie przywykłem do robienia czegoś co w mowie może niezbyt eleganckiej ale komunikatywnej nazywa się pir..niem bez sensu. Jeżeli po tym co się stało 16 XI miałbym pójść do urn leśnych dziadków, to by oznaczało, że godzę się na to aby o tym czy mój głos będzie brany pod uwagę czy nie , dostawiając krzyżyk, decydował jakiś oprych z kualicji. W dniach następujących po 16 XI 2014 roku ja i pozostali obywatele III RP nie zamierzający głosować na kualicję zostaliśmy poinformowani przez Pana Prezydenta RP i trybunały wszelkie, że zagwarantowane nam w Konstytucji czynne prawo wyborcze możemy sobie w buty schować. Dlatego 30 XI zagłosuję do sracza, a 13 XII udam się do Warszawy. Nie dlatego, że liczę, że demonstrowanie przywróci mi moje konstytucyjne czynne prawo wyborcze. Nie, po prostu chcę się chociaż na te kilka godzin znaleźć się wśród ludzi cywilizowanych, czyli w zbiorowisku niereprezentatywnym dla ogółu ludności III RP. Doskonale wiem, że na zmiany, które ewentualnie przywrócą mi moje prawa wyborcze przyjdzie jeszcze trochę poczekać. Do czasu, aż Polska napędzana najwyższym w Europie wzrostem PKB zajmie pozycję dziesiątej gospodarki na świecie. Jak w 1980 roku.

Piszę jak jest.

 

AndrzejR2
O mnie AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka