AndrzejR2 AndrzejR2
631
BLOG

Teoria zamachów według Mariana Opani

AndrzejR2 AndrzejR2 Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Przeczytałem właśnie wSieci fragmenty wywiadu jakiego aktor Marian Opania udzielił organowi Braci Czerskich.

 

W sprawie katastrofy smoleńskiej aktor Opania grzmi:
Poza tym ja nie wierzę w zamach. Ci, co wierzą w zamach, są bandą szkodników, która zachowuje się jak sowieccy agenci.

Natomiast, żeby uwierzyć w zamach na własne życie, i w związku z tym ukrywać swój samochód z dala od miejsca zamieszkania, aktorowi Opani wystarczyła plotka zasłyszana od sąsiada:
Sąsiad mi powiedział: Panie Marianie, zmawiają się, żeby robić demonstrację pod pańskim oknem. Pomyślałem wtedy, że nie mam obstawy jak generał Jaruzelski, więc przez ładnych kilka dni trzymałem samochód na innej ulicy. Jak się zbiorą, to co to dla nich rzucić butelką benzyny przez okno… Nie zrobili tego, ale takie zagrożenie istniało.

Zawsze zastanawiałem się jakim cudem ludzie są w stanie w swojej głowie wygenerować i uznać za prawdziwe tezy wzajemnie ze sobą sprzeczne. Dziś natchnięty przez aktora Opanię odkryłem źródło tej niewątpliwej ciekawostki przyrodniczej. Źródłem tym jest głupota osobista tak dalece posunięta, że dotknięty nią osobnik przestaje rozumieć własne przemyślenia. Krótko mówiąc, żeby głosić takie tezy jak Marian trzeba być głupkiem, jak cały elektorat antypisowski.


Piszę jak jest.

 

AndrzejR2
O mnie AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości